Gevoel en hoe fijn voelt nu fijngevoelig

Je gevoel is je graadmeter en naar buiten toe ook je belangenbehartiger. Er is niets mis met je gevoel, het is je basis en deze kun je steviger maken. Ik heb veel onderzocht en werkelijkheid is dat wat werkt, dus hier wat werkelijk werkend tips.

Zorg voor je gevoel dan voel je minder zorgen

water

Clichés zijn vervelend maar meestal waar. Hier enkele van deze tips. Zorg gezond voor jezelf en niet ten koste van jezelf. Je draagt je lichaam tot je laatste ademhaling. Het blijft altijd bij je. Én het vraagt om van te worden gehouden. Geef jezelf een waarde. Hou je aandacht op je lichaam/ basale lichaamsfuncties zoals het knipperen van je ogen of ademhaling. Voel je voeten. Zijn er situaties waarin je je niet thuis voelt, beperk deze dan.

Doe iets waar je je fijn bij voelt. En waar je kunt opladen op een fijne manier. Doe dit door bij voorbeeld de natuur in te gaan of doe iets creatiefs.

Handvatten om beter bij je eigen gevoel te blijven

Voor meer ik-kracht, eet meer biologische groenten die veel fosfor bevatten. Bij voorbeeld: andijvie broccoli (winter) postelein spinazie wijnblad en kousenband. Eet er eiwitten bij voor de vertering.
Neem wat minder grote hoeveelheden en verdeel je voeding iets meer over de dag. Dan verteer je makkelijker wat binnenkomt ook aan energie. Zo krijgt je vanuit je lijf al wat meer rust. Dat wordt ook de je belevingswereld en je verbrandingswaarde genoemd. Het wegschrijven van je beelden en je vertering zijn gekoppeld.

Hoe fijn voelt fijn-gevoelig?

Gevoelig genoeg niet altijd fijn. Je hersenen en zintuigen verwerken meer dan gemiddeld indrukken en prikkels. En er zijn meer hersendelen tegelijk actief. Dat is bewezen op hersenscans gemaakt door de universiteit van Leuven bij HSP-ers. Hoewel je een snelle denker kunt zijn, heb je meer tijd nodig om al die indrukken te verwerken. Meestal is veel van wat je voelt niet van eens van jou. Hier fijne info en 3 tests. Een goede therapeute is Geertje Swart. Voor alle leeftijden en een breed spectrum aan mogelijkheden. Empatisch en heel fijne vrouw ook.

Gevoel

Voel je gevoel. Vertrouw het en ervaar of dit klopt voor jou.

Gouden tips

  • balans je belasting en je belastbaarheid
  • geef dat wat geen waarde heeft geen waarde
  • word meer toe schouwer dan blijf je beter bij jezelf
  • beelden wegschrijven en je vertering zijn gekoppeld
  • wees aardiger voor jezelf en daardoor duidelijker voor ieder. Ja voor jezelf kan gewoon nee voor een ander zijn. Zie de schuld schaamte en boeteprogramma’s.

Meditaties

n wond naar wonderen. Zelf leven. In liefde blijheid verbinding waarheid & geestelijke vrijheid. De ellenlange cyclus van reïncarnatie en lijden komt ten einde. Uit de kunstmatige begrenzingen. Er zijn wegen daartoe. Een intro luisterboek Healing met Hathoren.

Meditaties

Doe eerst deze meditatie 1-malig in je leven om ruimte te maken

Voor slapen spanning angst loslaten. Kijk of je kunt gapen, maar min. 30 seconden nervus vagus

Steve Nobel goede opruimer en hersteller van zielenwerk

Richard Melchizedek gaat ver voor je geestelijke ontwikkelingen

Goede reis al met al. Jij bent dus niet je verhaal. Je bent echter het licht dat schijnt door je verhaal. Ik wens je verder alles wat jij jezelf wenst.

Middelen

Meer info op de straling stress-pagina. Lees de recensies bij middelen zoals de home-hanger waardoor je makkelijker geaard blijft en meer in je eigen energie. Veel van mijn klanten hebben er baat bij. Daarvan heb ik er honderden van verkocht.

Om stoffen na de steken uit je lichaam te krijgen en te herstellen heb ik Energy Cards en specifieke ontgiftings cards. Bel maar.

So. So. Also. So. So. Also. So. So. Also. So. So. Also. So. So. Also. So. So. Also. So. So. Also. So. So. Also. So. So. Also. So. So. Also. So. So. Also. So. So. Also. So. So. Also. So. So. Also. So. So. Also. So. So. Also. So. So. Also. So. So.